Gündem Atlas Futbol Galatasaray, Türkiye'nin Bayern Münih'i oldu! Dursun Özbek'ten dikkat çeken açıklamalar

Galatasaray, Türkiye'nin Bayern Münih'i oldu! Dursun Özbek'ten dikkat çeken açıklamalar

Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, kulübün mali ve sportif başarısını vurgulayarak, "Galatasaray, Türkiye'nin Bayern Münih'i oldu" dedi. Özbek, hedeflere birlikte ulaşmanın önemine dikkat çekti ve camianın sağladığı birlikteliği öne çıkardı.

Başkan Dursun Özbek: "Herkes 'Galatasaray, Türkiye'nin Bayern Münih'i oldu' Diyor"

Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, kulübün mali yapısı, gayrimenkul projeleri ve üst üste gelen sportif başarıların ardından sarı-kırmızılı camiaya seslendi. Kulübün vizyonunu ve ulaştığı seviyeyi çarpıcı bir benzetmeyle aktaran Özbek, Galatasaray'ın Türkiye futbolunu domine eden bir finansal ve sportif güce dönüştüğünü vurguladı.

"Herkesin Gıpta Ettiği Bir Eşiğe Geldik"

Kulübün hem ekonomik bağımsızlığı hem de sahadaki sürdürülebilir başarıları için yönetim kuruluyla birlikte yoğun bir mesai harcadıklarını belirten Dursun Özbek, sarı-kırmızılıların ulaştığı noktayı şu sözlerle özetledi:

"Galatasaray'ın varlıklarını ve sportif başarısını belli bir seviyeye getirdik. Finansal yapımızı güçlendirirken, sahada da hedeflerimize tek tek ulaşıyoruz. Bugün camia olarak herkesin gıpta ettiği, imrenerek baktığı çok kritik bir eşiğe geldik."

"Galatasaray, Türkiye'nin Bayern Münih'i Oldu"

Son dönemde futbol kamuoyunda ve rakipler arasında konuşulan dominant yapıya dikkat çeken Başkan Özbek, Alman panzeri Bayern Münih örneğini vererek birlik ve beraberlik mesajı verdi:

"Sokakta, sporda, kulislerde birçok farklı şey duyuyoruz. Artık herkes 'Galatasaray, Türkiye'nin Bayern Münih'i oldu.' diyor. Bu başarı, bu finansal ve sportif güç sadece yönetimin değil, hepimizin eseri. Büyük Galatasaray taraftarının, genel kurul üyelerimizin, ortak gücümüzün eseri. Bu geldiğimiz harika eşiği de yine birbirimize kenetlenerek, beraber aşacağız."

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *