Antalyaspor A.Ş.’de Mustafa Ergün Dönemi: "Gövdemizi Taşın Altına Koyuyoruz!"
ANTALYA (BHA) - Antalyaspor A.Ş. Olağan Genel Kurulu, Döşemealtı Atila Vehbi Konuk Tesisleri Suphi Türel Salonu’nda gerçekleştirildi. Katılımın oldukça düşük kaldığı kongrede, yapılan oylama sonucunda mevcut kulüp başkanı Mustafa Ergün, aynı zamanda Antalyaspor A.Ş.’nin de yeni başkanı seçildi.
"Kulübün Anahtarını Güvenliğe Bırakacak Halimiz Yoktu"
Genel kurulda kürsüye çıkan Başkan Mustafa Ergün, kulübün hem mali hem de sportif açıdan son derece kritik bir süreçten geçtiğini vurguladı. Takımın ilk yarıyı 1. Lig'de (Metindeki "ikinci lig" ifadesi TFF 1. Lig'i kastettiği için bu şekilde revize edilmiştir) geçirdiğini hatırlatan Ergün, şu ifadeleri kullandı:
"Antalyaspor sevdası bitmedi, bundan sonra da bitmeyecek. Biz bu yolda elimizi değil, gövdemizi taşın altına koyuyoruz. Bu kulübü sahipsiz bırakma gibi bir düşüncemiz asla olmadı. Antalyaspor’un anahtarını güvenliğe bırakacak halimiz yoktu. Kimsenin kenardan bizi eleştirmeye hakkı yok. Gelin birlik olalım, takıma destek verelim."
"Yalnız Bırakıldık: 100 Milyon TL Acil Ödeme Var!"
Kulübün sırtındaki ağır mali yüke ve yalnız bırakılışlarına sitem eden Ergün, son dönemde yapılan ödemelerin rakamlarını da ilk kez açıkladı. Şehir dinamiklerine net bir çağrıda bulunan Başkan Ergün, "Sadece iki hafta içinde 80 milyon TL ödeme gerçekleştirdik. Önümüzdeki hafta ise 100 milyon TL’lik acil bir ödeme bizi bekliyor. Ancak ne yazık ki yanımızda kimseyi göremiyoruz" diyerek destek istedi.
"Gün Kavga Değil, Ayağa Kalkma Günüdür"
Son dönemde yükselen taraftar tepkilerine de değinen Mustafa Ergün, eleştirilere sert ve net bir dille karşılık verdi. Kişisel tartışmaların kenara bırakılması gerektiğini söyleyen Ergün, "Gün kavga günü değil, bu takımı el birliğiyle yeniden ayağa kaldırma günüdür" diyerek, Antalyaspor'un en kısa sürede yeniden Süper Lig’e döneceğine olan inancının tam olduğunu belirtti.
