Fenerbahçe Yeni Sezonu Topuk Yaylası'nda Açtı! İsmail Kartal Yönetiminde İlk Antrenman Gerçekleşti
Fenerbahçe, 2026-2027 sezonunun perdesini resmen açtı. Sarı-lacivertli ekip, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk antrenmanını Serkan Acar Resort & Sports Topuk Yaylası Tesisleri'nde gerçekleştirdi.
İlk Bölüm Basına Açık Yapıldı
Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde akşam saatlerinde sahaya inen takım, yeni sezonun ilk mesaisine yoğun bir programla başladı. Antrenmanın ilk bölümü basın mensupları tarafından yakından takip edildi.
Dayanıklılık ve Pas Çalışması
Isınma ve koordinasyon hareketleriyle başlayan idman, futbolcuların dayanıklılık koşularıyla devam etti. Antrenmanın ana bölümünde ise dar alanda gerçekleştirilen pas organizasyonları ve oyuncuların bireysel performans çalışmaları üzerinde duruldu.
Sarı-lacivertli futbol takımı, yeni sezon hazırlıklarına yarın yapacağı çift antrenmanla hız kesmeden devam edecek.
